بازی PS5 زیبای Grand Theft Auto 5 نیز توسط ESRB برای رایانه شخصی عرضه شد

بازی PS5 زیبای Grand Theft Auto 5 نیز توسط ESRB برای رایانه شخصی عرضه شد

 Grand Theft Auto 5 تا این لحظه بارها و بارها دوباره منتشر شده است، اما با توجه به اینکه این بازی تقریباً یک دهه ای همچنان به فروش خود ادامه می دهد، جای تعجب نیست که Rockstar در حال عرضه غول جهان باز به همان سختی است. به تازگی، این بازی به صورت بومی برای PS5 و Xbox Serie X/S عرضه شده است، و برخی پیشرفت‌ها و به‌روزرسانی‌های محتوا را در هر دو، داستان تک‌نفره و Grand Theft Auto Online ارائه می‌کند.

 

این تغییرات و به‌روزرسانی‌ها در نسخه رایانه شخصی بازی اعمال نشدند، اما به نظر می‌رسد که ممکن است به زودی تغییر کند. همانطور که توسط @GTASeries در توییتر مشاهده شد، نسخه اخیر PS5 و Xbox Series X/S بازی Grand Theft Auto 5 نیز توسط ESRB برای رایانه های شخصی رتبه بندی شده است، که نشان می دهد به روزرسانی ها و تغییرات ذکر شده ممکن است به زودی به نسخه PC بازی ارائه شود. خوب.

 

 Rockstar چنین اعلامیه‌ای نداده است، اما دیدن این که توسعه‌دهنده نسخه PC را با همتایان کنسول نسل فعلی خود از نظر محتوا و ویژگی‌ها به اشتراک بگذارد، اصلاً تعجب‌آور نیست. همچنین بعید به نظر می رسد که این به عنوان یک ارتقاء پولی باشد - هرچند اتفاقات عجیب تری رخ داده است، بنابراین خیلی سخت است که مطمئن باشید.

 

در هر صورت، Grand Theft Auto 6 هنوز کاملاً دور از انتظار است، بنابراین به نظر نمی رسد که Rockstar به ما اجازه دهد که وجود ماندگار GTA 5 را به این زودی فراموش کنیم. اینکه آیا این به ارتقای ظاهری رایانه شخصی نیاز دارد یا نه، باید دید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی PS5 زیبای Grand Theft Auto 5 نیز توسط ESRB برای رایانه شخصی عرضه شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/dd19

خبرنامه بازی ها

گالری